Aluevaalit Nro: 2461

Olen ehdolla aluevaaleissa 👍🏻

Muista äänestää Nro: 2461 – Kiitos

Samankaltaiset artikkelit

  • Ajatuksia ja kuulumisia kesän -25 loppuun

    Kevät ja kesä ovat jo kääntymässä kohti syksyä, ja lomat töistä alkavat olla monilla edessä. Olen aina pitänyt syksystä, vaikka ei kesässäkään mitään vikaa ole. Syksy tuo minusta esiin uutta energiaa ja toivoa siitä, että seuraava kevät on taas tulossa. Viime kuukausien aikana on ehtinyt tapahtua paljon sekä omassa elämässäni että ympärilläni. Elämä haastaa välillä…

  • Pirkanmaan Yrittäjien seminaari 13.3.2025

    13.3 Sain olla mukana Pirkanmaan Yrittäjien järjestämässä elinvoimaseminaarissa Virroilla. Ylöjärvi voitti pääpalkinnon 2025 Pirkanmaan yrittäjyys- ja elivoimakunta. Onnittelut ”Pidetään huolta yrityksistämme” WWW.JANNEOJALA.FI

  • Perussuomalaisten piirihallituksen järjestäytymiskokous 1-2026

    4.1. 2026 oli Pirkanmaan Perussuomalaisten piirihallituksen järjestäytymiskokous ja minulle sen puheenjohtajana ensimmäinen kokous. Kiitos paljon erinomaisen hyvähenkisestä kokouksesta ja hyvistä valinnoista eri tehtäviin. Seuraavia valintoja tehtiin. 1. varapuheenjohtaja: Jani Saikkonen, Lempäälä2. varapuheenjohtaja: Sami Pajunoja, Sastamala3. varapuheenjohtaja: Nita Altun, Tampere Piirisihteeri ja taloudenhoitaja: Lisa Wesin, Urjala. Vaalipäällikkö ja tapahtumavastaava: Maria Nikupaavo, Tampere. Piirin tiedottaja: Tomi Lehtola,…

  • Purra – Ojala Pirkanmaan tsto

    Ministeri Riikka Purraa tapaamassa PS Pirkanmaan piirin toimistolla 3.pv helmikuuta. Keskustelimme yleisestä tilanteesta Suomessa ja Euroopassa. Ja tietenkin keskustelua tulevista vaaleista. Olen ehdolla aluevaaleissa Pirkanmaalla ja kuntavaaleissa Kihniöllä. JANNEOJALA.FI 👈🏻 kannattaa käydä tutustumassa

  • Kiitos luottamuksesta vaaleissa!

    14.4.2025 Lämmin kiitos kaikille minua äänestäneille sekä tukijoilleni. Teidän ansiostanne minut valittiin Kuntavaaleissa valtuustoon. Lisäksi tulin valituksi Perussuomalaisten toiseksi varavaltuutetuksi Aluevaaleissa. Arvostan suuresti saamaani luottamusta ja jatkan työtä tarmokkaasti yhteisten, hyvien asioiden puolesta.